So Sweet the Bells
S1, E6: Jonrosh's (Ferrell) final chapter finds Winston (Osment) out to destroy his family, stopping at nothing to get his revenge. A Christmas party brings together Cynthia (Wiig), Devon (Maguire), Winston and the Shah of Iran.