Solo
S1, E7: During the team's efforts to thwart a Mejia weapons operation, Bryan (Clive Standen) is taken. As he relies on his ODNI training to survive, the team attempts a daring rescue. Meanwhile, Bryan and Asha (Brooklyn Sudano) take their relationship to the next level.