Somalisa Expeditions Camp
Сезон 1, серия 1: Upon arrival in Zimbabwe, Kristina Guberman travels to Hwange National Park - renowned for it's impressive elephant herds. She learns about these gentle giants, encounters cheetah on foot and chances upon a cheetah hunt with her guide, David.