Something Blue
Сезон 9, серия 22: As Jamie and Eddie's wedding day approaches, Frank worries about the toast he'll deliver at their rehearsal dinner. Also, Erin interviews a witness whose story leads her to doubt Eddie's honesty, since she took his initial statement, and Danny and Baez unravel the complicated love life of a young homicide victim.