Something Wicca This Way Comes
시즌 1, 에피소드 1: Sisters Prue and Piper Halliwell have recently moved into their dead grandmother's old victorian home in the San Francisco hills and when youngest, black-sheep sister Phoebe moves in with them, they discover they are descendants of an ancient Wiccan prophecy - the "Charmed Ones."