Something Wicked
시즌 1, 에피소드 4: On an isolated property an ex-rock star is found dead surrounded by candles and draped in a purple robe. His body has been kept for a week, bathed and cared for in a barn by three sisters until discovered by a neighbour. Tessa and Steve learn the sisters lived in a world of rituals, abuse and brainwashing.