Sometimes It's a Zebra
Сезон 1, серия 4: A new surgical attending Cole Guthrie (Cress Williams) joins Angels Memorial with the help of his estranged father and clashes with Leanne over their contrasting approaches to medicine. Also, Christa has a crisis of confidence in the middle of a procedure on her first infant since the loss of her son.