Accusé Sophie's story
S1, E4: Sophie, who works at an advertising agency, has just been promoted. At the same time, Fred, her teacher husband, is transferred to Tahiti. Not wishing to leave, she tries a bluff and asks for a divorce, hoping that it will keep her husband from going. But to her surprise, Fred insists and decides to leave taking with him their son, Lucas.