Soul Possession
S6, E20: When an ancient scroll chronicling the life of Xena surfaces in the present, conflicts arise among the modern-day reincarnations of Xena (Lucy Lawless), Gabrielle (Renee O’Connor), Ares (Kevin Smith) and Joxer (Ted Raimi).