Soul
S7, E4: The team reopens the 1970 murder case of a 20-year-old musician, Billy, who was secretly instrumental in creating the popular Philadelphia soul sound. Billy tried to keep his involvement with the soul scene a secret from his strict preacher father for whom he was an organist. Meanwhile, Lilly meets her teenaged stepbrother, Finn.