Souvenirs
S5, E23: Hawkeye and B.J. are upset that junk dealers are taking advantage of Korean children by having them go into booby-trapped areas looking for souvenirs. After Potter asks for a stop to the souvenir hunting, Hawkeye and B.J. conspire to put a stop to a local dealer’s souvenir hunting.