Spasticity
S2, E1: Hank and Divya treat the heir of a famous inventor whose desire to distance himself from his father puts him in harm's way. Meanwhile, Jill's job at Hamptons Heritage is threatened when her mentor starts proceedings to have her fired. Marcia Gay Harden guest stars.