Speed
S1, E1: Blippi has a need for speed! Good thing Meekah, Scratch and Patch are there to help him learn how to be the fastest Blippi ever! Patch shares his world record book, Meekah shows the gang a paper plane experiment and they learn about aerodynamics. Blippi learns why planes go so fast in an animated moment, and gets tips on speed from Paralympian Blake Leeper and race car driver Toni Breidinger.