Spies & Lies
S6, E5: Navy Lieutenant Max Landry (Michael Ocampo) asks the New Orleans field office for help when he suspects his girlfriend is a spy. Also, Lasalle faces another devastating dead end as he searches for his brother's last known whereabouts.