Spinning a Web
S6, E13: The women work up a sweat in a spin class to raise money for charity, and follow up the workout with a lunch full of allegations. Yolanda calls out Kyle for gossiping at the table then confronts Lisa Vanderpump for questioning her children's health. Kathryn visits Erika at her house in an effort to gain her trust before heading to Lisa Vanderpump's to reveal what Erika said about her.