Spiny Sea Serpent
Сезон 1, серия 5: Meet a bottom-dwelling sea serpent on this episode of "Scuba Sam’s World." Dive deep in the ocean and discover the amazing abilities of the scorpionfish. See how this patient predator hides among coral and waits for the right time to strike its prey.