Law & Order: Organized Crime Spirit in the Sky
S3, E4: With a suspect in custody for Henry Cole's murder, Reyes goes undercover at Rikers to gather more information from him. Pearl and Teddy make a difficult decision to ensure construction on the casino stays on schedule.