Worst Cooks in America Spoiled: Bake It and Make It
S27, E6: Anne Burrell and Tiffany Derry challenge the recruits to throw a fabulous soiree with appetizers and a signature cocktail to impress the VIP chefs. To finish off this celebration, the cooks take on baking and decorating their own beautiful layer cakes.