Spoiler Orb / The Pandas Are Coming
S1, E105: Flint modifies Sam's weather-predicting orb to predict the future, but knowing their future isn't as fun as they thought it would be. Mayor Shelbourne brings a panda to Swallow Falls, but when the town falls under the panda's spell it's up to Flint and Sam to find out what's really going on.