Springtime on the Ranch
시즌 1, 에피소드 2: Elizabeth celebrates springtime on the ranch by harvesting fresh honey to use in a honey lemon cake. She also puts the honey to use preparing lemon buttermilk fried chicken as a thank you gift for her neighbors.