Spy Tech
S1, E9: Every spy is only as good as their gadgets. From the seemingly innocuous children's toy engineered to save a crucial informant, to hirsute-inspired movie disguises, to the supersized spy balloon that ignited the world's greatest alien conspiracy, your government's most clandestine inventions are never what you would suspect--and that's exactly why no one never saw them coming.