Square Hamburger, Round Buns
S1, E4: After Abishola calls things off with Bob, her Auntie Olu sets her up with a Nigerian pharmacist. Meanwhile, Bob tries online dating. MISSI PYLE guest stars as Bob’s online date, Liz; and TONY TAMBI guest stars as Abishola’s set-up, Chukwuemeka.