Squashed!
S3, E1: As the Greens prepare for their Halloween party, Tilly feels bad for Bill, who's disappointed by the poor yield of his small pumpkin patch; Tilly secretly "borrows" Gwendolyn Zapp's alien chemical compound to make Bill's pumpkins grow bigger.