Big City Greens
Space Chicken; Steak Night
To impress his new neighbors, Cricket attempts to launch a chicken into space; the Greens are excited to continue their traditional monthly steak dinner, but Cricket accidentally loses the steaks on the subway.
When the Greens visit an indoor pool, Cricket is challenged to jump off the high-dive. Tilly claims that their goat has the spirit of a dog and enters it in a dog show.
Bill takes Gramma to a doctor's checkup and leaves Tilly in charge of Cricket. Cricket learns that Bill never realized his childhood dream of becoming a gymnast.
When Gramma crashes into a parked police car, she loses her driver's license and her confidence. Cricket Green hates bears.
Bill promises his family a trip to the mall food court but tricks them into going to a family portrait studio. Remy skips his violin lesson to hang out with Cricket.