Squeak Means Squeak
Сезон 3, серия 9: Jimmy confronts Sabrina about only doing the “fun stuff” with Hope, and none of the heavy lifting of parenthood. Sabrina gets the chance to prove him wrong when Jimmy joins Barney as a Natesville Auxiliary cop for the day, and leaves her with Hope. Meanwhile, Virginia and Burt are determined to capture a squirrel that has been harassing all of the other squirrels in the neighborhood.