Farming the Wild Stalking the Elusive Fallow Deer for a T-bone Treat
S1, E2: Hunting Chef Mike is out stalking Fallow Deer on the ancient Downland of England to fulfill his cull quota. Mike prepares a restaurant worthy dish, T-Bones of Fallow prepped with his secret supercharged marinade, cooked over his campfire.