Start-Up Incubators & Ethical Artificial Intelligence
Сезон 1, серия 3: Every start-up needs some help, and incubators are a great way to get the resources you need, plus financial support. We visit TechCode, a Chinese incubator based in Tel Aviv focused on A.I., AR, VR and Mobility. Our Host, Jonny Meets Esther and finds out about her 30 year journey to ensure Robots, A.I. and Human beings will live together in harmony.