State of the Union
S2, E7: The truth about Navarro leads Terry and Hildy to Mexico, as an angry Suger prepares for war. Jamie's casework takes her to Pleasantville, and a particularly painful event from Dustin's childhood. Raffi's investigation into Suger takes an unexpected turn.