Station HYPO: Breaking the Japanese Code
S1, E5: Codebreaking is one of the most captivating stories in World War II, both in Europe and the Pacific. While the British were breaking German codes, Americans stationed in Hawaii wrestled with Japanese intercepts. See what they were able to decipher, and how even partial codebreaking contributed to success in battle.