Stealing Fire
S2, E4: New evidence suggests the main suspect in Retro Girl’s murder may be a rare Power gone rogue. With contempt between the Powers Division and the FBI escalating to a breaking point, Walker (Sharlto Copley) attempts to gain Agent Lange’s (Tricia Helfer) trust.