Step Up
S3, E7: Rox decides to make amends with her former step coach when she arrives to Angels Memorial with the local high school step team after a pyramid stunt goes wrong. Also, Noa pleads with Leanne and Campbell to try any other method before performing an emergency hysterectomy on a young teenage girl, who is experiencing complications after giving birth.