Stepsister and Diary
S1, E9: Yuta and Saki accept Maaya's invitation to go to the pool with a group of friends. Saki enjoys the time at one of her favorite places and is finally able to let loose a little. Then, on the way home, Saki blurts something out that leaves Yuta speechless.