Sterling and Arielle Vandenberg II
S35, E33: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Arielle Vandenberg witness some influencer mishaps in DEFLUENCERS, find some new uses for a popular bathroom item in PLUNGED, and struggle to pop the question with ENGAGEMENT OBSTACLES.