Sterling and Carly Aquilino
S31, E26: In an all new episode of Ridiculousness guest co-host Carly Aquilino joins Rob and Sterling to budget out the COST OF CONFIDENCE, find a use for anyone with a flat head in OVERHEAD STORAGE, and learn the value of non-slip footwear in SLIPPIN' UP.