Sterling and Karrueche Tran II
S31, E10: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Karrueche Tran try to stretch their backs but end up INVERTED AND HURTED, make up the sofa for some guys who are SLEEPING ON THE COUCH, and visit with some night owls at WEIRD O'CLOCK.