Sterling and Karrueche Tran IX
S33, E22: In an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Karrueche Tran can't stay on the bull in ROBO-RODEOS, play a dangerous game of GARAGE DOOR ROULETTE, and risk it all in SUPER EXTREME SPORTS.