Sterling and Karrueche Tran X
S33, E23: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Karrueche Tran bro out at home with GUYS NIGHT IN, hear some harsh words from cute CRITI-KIDS, and feel the joint pain of being a young person with OLD KNEES.