Sterling and Karrueche Tran XXII
S34, E5: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Karrueche Tran take a look at the battle between DRUNKS VS. STAIRS, head to the beach to meet some ANGRY SEALS, and get in the middle of the mosh pit in MOSH MADNESS.