Sterling and Karrueche Tran XXXI
S35, E3: In an all new episode of Ridiculousness, Rob and Steelo welcome Karrueche Tran to meet some people who hate good times in FUN KILLERS, find ways to keep dry in the rain with ODD UMBRELLAS and experience the pain of some CRAZY CRAMPS.