Sterling and Maddy Smith
S31, E37: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Maddy Smith try to interpret the behavior of some BIZARRE BEASTS, watch people ruin the fun for everyone in GAME OVER FOREVER, and look for a cure for some kids who are SCHOOLSICK.