Sterling and Teala Dunn IV
S33, E7: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Teala Dunn get buff smiles while taking WEIGHTS TO THE FACE, get let down by friends with their LAME LADDER SUPPORT and get a little sticky while getting GLUED AND SCRWED.