Steve Wilkos
S9, E8: On an all-new episode of Ridiculousness, talkshow host Steve Wilkos joins Rob, Chanel and Steelo to check out some SURPRISE TITTIES, call STEVECURITY and watch the HIGHEST RATED CATEGORY EVER.