Stick It
Сезон 2, серия 19: Alan once again goes to bat for Melissa, this time with much less confidence, who is in serious trouble with the IRS. Meanwhile, Paul and Brad enact a plan to help Rachel get into rehab, and Denise re-enters the world of dating with disastrous results.