Stirring the Pot
S9, E8: Erin and Frank clash over new legislation from the district attorney’s office that undermines Frank’s policies. Also, Erin is at odds with Governor Mendez (David Zayas) over questionable sex-trafficking laws; Danny risks his badge to protect a friend from losing his; and an accident on the job forces Jamie to question whether he’s ready to be a sergeant.