Straight Outta Lagos
S2, E3: Bob is excited to show off Abishola at his industry awards gala, but ruins the evening when he doesn’t let her speak for herself. Also, Douglas tries fitting in with Goodwin and Kofo (series regulars BAYO AKINFEMI and ANTHONY OKUNGBOWA) as one of the blue-collar guys on the warehouse floor.