Stratis Fear
Сезон 12, серия 14: Sipowicz and Clark investigate the stabbing death of a coffee-shop owner who was attracted to young girls; Ortiz tries to keep her cousin out of trouble; and Medavoy and Jones link a murder to a paralyzed police officer and his family.