Strawberries
S7, E2: Bianca rekindles a relationship with DJ Drewski. Kimbella pops up on Juelz Santana at the studio. Cardi B and Swift take their relationship to the next level. Snoop's flirtation with a potential artist leaves J at her wit's end.