Stuck in the Middle
T1, E4: When Paula Cardwell returns from running errands, she finds her 20-year-old daughter, Anna Catherine, lying dead on the kitchen floor. The small town of Wetumpka, Alabama, is left stunned and determined to find the devil in their midst.