S1, E5: When Wudo is thrown into solitary confinement, Instructor Ryo grills him over the location of Jun's cell phone, then goes to see Shin. Meanwhile, Shiori meets the sisters Akane and Hoku. And Hibiki seeks the help of his classmates for Shin's next target...