Suffer the Little Children
S1, E3: Amy runs away and ends up in the hospital where detective Joe Saad asks her questions about disturbing entries in her diary. The police raid Blackmarsh but Adrienne and Dr. Latham escape. Freya learns from Wayne that their teenage daughter might have run away.